Stel een vraag

   

Veelgestelde vragen

 

Vul hier je vraag in

Alle veelgestelde vragen over...

Categorie selectie:


  • Hoelang duurt het voordat mijn geldprijs op mijn rekening staat? (EJ)
    De geldprijs staat binnen 3 tot 10 werkdagen op je rekening. Je kan er ook in je account voor kiezen om de geldprijs aan je online account toe te voegen. In dat geval staat de geldprijs de volgende dag in je account.
  • Hoe speel ik mee via internet?
    Op www.eurojackpot.nl log je in met behulp van je gebruikersnaam en je wachtwoord. Vervolgens klik je bovenaan op de site op ‘Speel mee’. Je kunt hier je eigen getallen kiezen en vervolgens de deelname bevestigen.

    Heb je nog nooit Eurojackpot gespeeld? Klik dan op ‘Nieuwe speler’ rechts bovenaan de pagina. Indien je reeds een Lotto-, Toto- of Lucky Day account hebt, kun je hiermee ook inloggen met je bestaande inloggegevens en Eurojackpot spelen.
  • Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
    Ga naar www.eurojackpot.nl, klik rechts bovenaan op ‘Inloggen’ en vervolgens op ‘Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten’. Volg de aanwijzingen en je ontvangt via een e-mailbericht jouw nieuwe wachtwoord.
  • Ik heb via internet een lot gekocht, waar staat de trekkingsuitslag in mijn Eurojackpot account?
    De uitslag staat, wanneer je ingelogd bent in Mijn Eurojackpot, onder ‘Mijn Loten’. Je klikt hiervoor op het lot, zodat deze open klapt en de trekkingsuitslag tevoorschijn komt. LET OP; eerst staan de nummers van jouw gespeelde lot, daaronder de trekkingsuitslag.
  • Wat is het minimale bedrag dat ik kan overboeken naar Mijn Eurojackpot?
    Het minimale bedrag dat u kunt overboeken naar Mijn Eurojackpot is € 5.
  • Waarom kan ik mijn Eurojackpot saldo in mijn wallet niet terug boeken naar mijn betaalrekening?
    Het geld dat je via je creditcard of IDeal overgemaakt hebt naar je ‘saldo’ kun je niet terugstorten. Gewonnen bedragen vanaf € 10,- kunnen wel worden overgemaakt naar de bankrekening.
  • Hoe lang duurt het voordat het geld bij Mijn Eurojackpot saldo is bijgeschreven?
    Heeft u het geld via creditcard of IDeal overgemaakt dan is het vrijwel direct bijgeschreven.
  • Hoe kan ik betalen?
    Om Eurojackpot te spelen boek je geld over van de betaalrekening naar je Eurojackpot account. Met dit saldo worden je loten betaald. Geld overmaken is heel eenvoudig en kan via een creditcard of via IDeal. Als je in je account bent ingelogd, klik je op 'Mijn Eurojackpot'. Vervolgens klik je op het tabblad ‘Mijn saldo’. Onder het saldo klik je op 'saldo toevoegen'.

    Heb je nog geen account? Klik op 'Nieuwe speler', rechts bovenaan de pagina. Indien je reeds een Lotto-, Toto- of Lucky Day account hebt, kun je hiermee ook inloggen met je bestaande inloggegevens en Eurojackpot spelen.
  • Ik ben abonnee en wil een internetaccount afsluiten met een ander bankrekeningnummer. Dat lukt me niet. Hoe kan dat?
    In de systemen van De Lotto kan je maar met 1 bankrekeningnummer geregistreerd staan. Dit betekent dat als je al een abonnement hebt op Lotto of Lucky Day en je een internetaccount opent voor Lotto, Eurojackpot, Lucky Day of Toto je hetzelfde bankrekeningnummer moet gebruiken als van je abonnement. Hetzelfde geldt andersom: heb je al een internetaccount van een van de spellen van De Lotto en sluit je een abonnement af op Lotto of Lucky Day dan moet hier hetzelfde bankrekeningnummer worden gebruikt als het rekeningnummer dat je in je internetaccount geregistreerd hebt. Let op: Wijzig je het bankrekeningnummer van je internetaccount dan wijzigt ook het bankrekeningnummer van je abonnement en anders om.
  • Hoe activeer ik 'Mijn Eurojackpot', als ik een Lotto- of Lucky Day-abonnement heb of heb gehad?
    Op deze website kun je je aanmelden voor Mijn Eurojackpot. Klik hiervoor rechtsboven op 'Nieuwe Speler'. Vervolgens kies je de optie 'Ik heb al een Lotto- en/of Lucky Day-abonnement'. Door je spelersnummer en rekeningnummer in te vullen, activeer je jouw account op Mijn Eurojackpot. Je spelersnummer vind je op je deelnamebevestiging van het Lotto- of Lucky Day-abonnement. Heb je je spelersnummer niet bij de hand? Bel van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 21:00 uur en in het weekend van 10:00 tot 17:00 uur met de Klantenservice via 0800-1506 (gratis).
  • Hoe kan ik een adreswijziging of e-mailadreswijziging doorgeven?
    Je kan je adresgegevens en e-mailadres via onze internetsite zelf wijzigen. Je logt in op www.eurojackpot.nl en voert je gebruikersnaam en wachtwoord in. Ga naar: ‘Mijn Eurojackpot’ en klik op het tabblad ‘Mijn gegevens’ en vervolgens klik je op ‘wijzig gegevens’.
  • Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
    Je kan jouw persoonlijke gegevens wijzigen via ‘Mijn Eurojackpot’, jouw persoonlijke Eurojackpot pagina op eurojackpot.nl

 

Akkoord

Wij maken gebruik van cookies om inzicht te krijgen in de vraag hoe men onze website bereikt en hoe de website wordt gebruikt. Bij het bezoeken van onze website, gaat u akkoord met dit gebruik. U accepteert bij gebruikmaking van onze site onze Privacy voorwaarden.

Content Server Image